søndag 8. mars 2009

Drømmer om vår og varme dager...

Gleeeeeeder meg sånn til våren jeg nå! Er skikkelig klar for å holde på i hage, og gleder meg til å stasje og pusse opp i jentenes dukkestue :) Har fått meg symaskin til jul, så tror jammen jeg må sy noen fine gardiner, og kanskje få ordet med noen fine puter til å pynte med ... Skal se litt om jeg finner noen søte stoffer, så er det vel bare å sette igang? Er jo bare trening som skal til? Blir skikkelig inspirert av alle bloggere som lager så mye fint... Snart kommer bilder av det som foreløpig bare er fantasier :) Ha ei fin uke alle dere som er innom bloggen min! Setter pris på kommentarene ssom jeg får :)

3 kommentarer:

Merethe sa...

....og jeg gleder meg til å komme på besøk i den fantastiske hagen din, smygtitte inn i prinsessenes "lille slott" der ute, nyte synet av og lukte på de nydelige rosene dine, og la humla suse....

Ja det skal bli godt med vår og sommer gitt. Og for en SUPERSPENNENDE vår og sommer det skal bli i år! ;-) Har en del ideer jeg trenger din kyndige konsulenthjelp til snuppa!

Ps: så flink du har blitt til å blogge! Venter spent på bilder fra "ny-kjøkkenet"

KLÆM

pepperkverna sa...

Å ja, snart kommer våren! Jeg kan snart ikke vente lenger..... SÅ hyggelig blogg du har! Hege

Åse Marit sa...

Hei og takk for koselig kommentar på bloggen min! Du spurte om eg sydde kjolar til bestilling og det har eg faktisk ikkje tenkt på..Takk for komplimentet!!

Har tegna mønsteret sjølv (utfrå eit bilde!) og er derfor litt usikker på korleis den vil passe på ei lita prinsesse..om proposjonane er riktige osv. Skulle gjerne ha prøvd det på ein unge for å sjekka og tilpassa mønsteret til det.

Viss du vil bestille ein kjole frå slikt mønster no, vil eg tipse deg om bloggen der eg fann kjolen og linken til mønsteret: http://kreakris.wordpress.com/ og nettbutikken hennar: http://sakerogting.wordpress.com/.

Ellers kjente eg meg veldig igjen i det å lengte etter våren! Skal følge med på bloggen din og sjå kva du finn på i hagen..har ikkje gjort slikt før og flytta inn i enebolig med hage i desmeber, så det blir ein spennede vår.

Ha ein fin kveld!