torsdag 26. februar 2009

Hurra for København!!!!

Vi -altså min mann og jeg, har vært i Køben i helgen!! Utrolig deilig å være norsk i Danmark :) Vi kosa oss med god mat, hvile, shopping og fikk også vært innom noen utstillinger -kunst og foto. Kjekt å komme seg litt bort fra hverdagen, åsså er det da greit å komme tilbake til den også... :) Her er noen bilder vi tok på turen:

Her har jeg tatt et bilde av ting jeg kjøpte i Køben. Noe av det kjøpte jeg på Cornelias Hus rett før jeg dro. Elsker turkis/mint for tida. Synes det er en lett og romantisk farge... Det kan vel se ut som jeg lengter etter våren her, og det kan nok stemme ja... :)

Det ble en god del cappuccinoer for å si det sånn :)


Det florerte av kuuule sykler i København. Denne var ekstra herlig synes jeg, så jeg måtte bare knipse et bilde. Ser at mannen min har satt sin signatur på det, så jammen har han vært en luring her... Det er jo han som er fotografen i familien, men denne gangen var det meg gitt ;) hihi... Jeg får vel ta det som et kompliment da :) Kul sykkel var det iallefall! Vanskelig å se på bildet, men det er faktisk røde prikker på skjermene, eller ups er det felger det heter? :)

Ingen kommentarer: