torsdag 26. februar 2009

I love coffee, I love tea :)



Storkoser meg med te for tida. Har fått helt dilla på en te som heter Spicy Chocolate! Den er nydelig. Ellers har jeg også kjøpt en fantastisk lakrisrot te da jeg var i Køben... Lakrisrotteen ble kjøpt på tebutikken A.C. Perch. En skikkelig tebutikk kan man si. Det oste av herlige tedufter i den bittelille butikken. Jeg ble tipset om denne tebutikken av en kollega som simpelthen elsker te, og jammen har hun rett i at te ikke bare er te... :)

3 kommentarer:

Maliva`s verden sa...

Go`morgen,så gøy at jeg fant frem til deg...Hit kommer jeg innom igjen:O)Takk for tetipset...skal sjekke ut det,neste gang jeg er i Køben...Fin helg til deg fra Maliva

My home is my Castle sa...

For et utrolig flott hus du har :))
Et hus med sjel ....

Veldig koselig at du har lagt deg til som følger av Loppekassa, du må gjerne gjøre det samme med bloggen min, hvis du har lyst da ;)

her kommer jeg snart tilbake ;)
Ha en fin dag.
Klem,Kari

Christinas låvebutikk sa...

Heisann! Så koselig! Har ikke vært innom deg før! For ett fint hus!!
Tea og kaffe er virkelig noe for meg!
Ha ei fin helg videre!